فرش عرش

فرشهای ابریشم گونه جدیدی که در اینجا آورده شده است، در بین مصرف کنندگان داخلی و خارجی طرفداران فراوانی داشته و یک پیشنهاد عالی برای کسانی محسوب می شود که به دنبال دکوراسیونهای تجملی و کلاسیک می باشند.

فرش آنلاین به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی فروش فرش در ایران، افتخار عرضه مجموعه بزرگی از فرشهای ماشینی داخلی و خارجی را دارد که با بهترین و مناسبترین قیمت در سریعترین زمان ممکن در دسترس مشتری قرار می گیرد.

فرش ماشینی ابریشم گونه

فرشی بسیار خاص و زیبا، این فرش ابریشم گونه و برجسته در هر خانه ای پهن شود زیبایی را هدیه برده و شباهت فوق العاده ای به فرشهای ابریشم گونه دستباف دارد و این به لحاظ درخشش و براقی این فرش در برابر نور از زوایای دید متفاوت است.

فرش ماشینی طرح برجسته

این فرش ماشینی زیبا و ابریشم گونه، با انواعی از دکوراسیون به رنگهای گرم، روشن و یا خنثی ترکیب فوق العاده ای ایجاد می کند.

فرش طرح ابریشم بنفش

فرشی بسیار زیبا، مناسب مبلمان رنگ روشن حتی رنگ سفید. یک پیشنهاد عالی برای نوعروسها.

فرش ماشینی سنتی، طرح ابریشم گونه

اگر به دکوراسیونهای آبی و فیروزه ای علاقه دارید، این فرش طرح برجسته دستباف گونه بهترین گزینه ممکن می باشد.

فرش ماشینی زیبا

فرشی خاص، با طرحی ابریشم گونه و برجسته. قابل استفاده در کنار انواع مبلمان کلاسیک و سنتی علی الخصوص دکوراسیونهای چوبی.

فرش ماشینی سنتی ابریشم گونه

این فرش زیبا و برجسته را می توانید در کنار انواع مبلمان به رنگهای سفید، آبی، سرمه ای یا حتی رنگهای گرم مثل شتری، نسکافه ای و …استفاده و مطمئن باشید ترکیب بسیار زیبایی ایجاد می کند.

فرش ماشینی ابریشم گونه طرح بلژیکی

طرح  این فرش، آن را به محصولی متناسب با انواع دکوراسیونهای مدرن و کلاسیک تبدیل نموده است. این رنگ فرش با انواع مبلمان به رنگهای بنفش، زرد و سفید ترکیب خوبی ایجاد می کند.

فرش طرح ابریشم

فرش ۴ گوش و گرد این طرح و رنگ در سایزهای متفاوت موجود می باشد. میتوانید از  فرش گرد این طرح به عنوان ست در بخشهایی از خانه مثل راهرو یا حتی اتاق خواب استفاده کنید.

فرش گرد برجسته

این فرش زیبا را می توانید به عنوان ست در کنار فرشهای ۴ گوش بالا استفاده کنید