عکس طرحهای جدید فرش کاشان

فرش کاشان به عنوان بزرگترین تولید و توزیع کننده فرش ماشینی در کاشان می باشد که محصولات متنوعی عم از فرش های طرح ۷۰۰ شانه  ، فرش ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه ، فرش ۱۲۰۰ شانه ، تابلو فرش ، انواع گلیم فرش و فرش فانتزی  صد در صد اکریلیکک هیت ست (بدون پرزدهی) تولید میکند. فرش آنلاین به عنوان بزرگترین سایت فروش اینترنتی فرش در داخل کشور با این برند بعنوان یک برند برتر همکاری داشته و محصولات این شرکت را به طور مستقیم و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد.

آنچه میبینید نمونه ای از انواع تولیدات فرش کاشان می باشد

فرش کاشان، طرح آرین سرمه ای

این فرش زیبا و کلاسیک را میتوانید با انواع دکوراسیونهای سنتی و یا حتی مدرن استفاده و ترکیب نمایید. برای رنگ مبل میتوانید از رنگهای زمینه و حاشیه فرش به عنوان راهنما استفاده نمایید.

فرش کاشان، طرح ارکیده سرمه ای

طرح و رنگی بسیار زیبا که با انواع رنگهای تیره و روشن قابل ست کردن می باشد. پیشنهاد ما استفاده از این فرش زیبا در محیط پر نور و در کنار مبلمان روشن و تا حد  ممکن ساده می باشد.

فرش کاشان طرح سیمرغ

طرح و رنگی بسیار زیبا و پر طرفدار. این فرش به غایت زیبا در هر مکانی که پهن شود جلوه ای شاهانه خواهد داشت. با انواع مبلمان مدرن و کلاسیک قابل ست کردن می باشد. بهتر است در کنار انواع مبلمان ساده تر مورد استفاده قرار گیرد.

فرش کاشان طرح شیدا سرمه ای

فرشی بسیار خوشرنگ از سرزمین کاشان. این فرش زیبا با محدوده وسیعی از رنگها در دکوراسیون قابل ترکیب می باشد و این به دلیل تنوع رنگی بالای خود فرش می باشد. اگر کماکان برای مبل هماهنگ با این فرش مردد هستید، از بین رنگهای زمینه و حاشیه فرش رنگ دلخواه خود را انتخاب و مبل را از همان رنگ انتخاب نمایید.

فرش کاشان طرح پرهام

فرشی به غایت زیبا و خوش نقش و نگار، این فرش زیبا با انواع رنگهای قهوه ای، بنفش، نارنجی، کرم و حتی آبی روشن چرک قابل ست کردن می باشد.