عکس فرش کرامتیان

خانه های جدید با سلیقه های متفاوت و امروزی شکل گرفته و چیده میشوند. گاهی برای چیدمان و فرش خانه  به دنبال طرح و رنگی هستی که ساده باشد، امروزی باشد و در عین حال خوش نقش باشد. طرحی که با انواع مبلمان امروزی قابل ست کردن بوده و هیچگاه تو را از انتخاب پشیمان نکند.

البته که خیلی از ما در جهت هماهنگی هر چه بیشتر با دکوراسیون خانه خود بدنبال فرشهایی خاص و متفاوت هستیم، و یا دکوراسیون خانه ما به صورتی هست که فرش گرد بهترین هماهنگی و تناسب را ایجاد می نماید. اما فرصت گشت و گذار در بازار و انتخاب فرش مناسب را نداریم. یا اینکه بعد از کلی جستجو فرش دلخواه خود را پیدا نمیکنیم و به یکی از انواع فرشهای موجود بسنده میکنیم. شرکت فرش کرامتیان یکی از شرکتهای معتبر و برند ایرانی در زمینه تولید فرشهای نوین می باشد که طرحهای آن کاملا برگرفته از الگوهای اصیل ایرانی در شکلی نوین و جدید می باشد. آنچه در ادامه میبینید برخی از فرشهای جدید و خوش طرح و نقش این شرکت می باشد که به همت فرش  فرش آنلاین در اختیار شما مصرف کننده عزیز قرار داده شده است.

عکس فرش کرامتیان

این فرش زیبا و خوشرنگ، با انواعی از مبلمان و دکوراسیون اعم از سنتی و کلاسیک تا مدرن ترکیب خوبی ایجاد می کند. همانگونه که مشاهده می کنید در کنار مبلمان چرم نیز به زیبایی می درخشد.

فرش های زیبا و با دوام کرامتیان

فرشی با طرحی خاص و زیبا، که با انواعی از رنگها در دکوراسیون قابل ست شدن می باشد. به لحاظ کیفیت و قابلیت شستشو و نگهداری نگرانی نداشته باشید چرا که این فرش درجه یک می باشد.

کرامتیان، فرشی با قیمت مناسب

این فرش با رنگ سبز و کرم و ملایمی که دارد، با دایره وسیعی از رنگهای کرم، سبز، حتی قهوه ای و سرمه ای و…قابل ست بوده و هارمونی خوبی ایجاد می کند. البته در صورت کاربرد دو رنگ خنثی و سرد استفاده از یک رنگ گرم را جهت تعدیل فضا فراموش نکنید.

فرش کرامتیان، زیبا و امروزی

این فرش خاص و در عین حال ساده، با انواعی از رنگهای گرم و سرد قابل ست کردن می باشد. همانگونه که در تصویر نیز مشاهده می کنید در کنار مبلمان با رنگ ساده ترکیب زیبا و شکیلی دارد.

فرش ساده و خوش نقشه کرامتیان

این فرش به غایت زیبا، ترکیب ساده ای دارد و همین باعث می شود که با هر مبلمان و دکوراسیونی ترکیب خوبی ایجاد کند. در کنار انواع مبلمانی که رنگ زمینه فرش و یا رنگ مشابه آن را داشته باشند ترکیب فوق العاده ای ایجاد می کند.

فرش کرامتیان، قیمت مناسب و دوام بالا

این فرش زیبا با طرح خشتی و خاصی که دارد، به خوبی با انواع دکوراسیونهای ساده و حتی طرحدار قابل ست می باشد. این طرح فرش اصالتی به وسعت ایران داشته و به خوبی با فضاهای مدرن نیز قابل هماهنگی می باشد.

فرش لاکی کرامتیان

لاکی رنگی است خاص و همه پسند که در شرایطی که هیچ رنگ مناسبی به ذهنتان نمی رسد میتواند بهترین انتخاب باشد، چون با اکثر رنگها و دکوراسیونها ترکیب زیبایی ایجاد می نماید.

فرشی به غایت زیبا از شرکت فرش کرامتیان

این طرح بی نظیر و دوست داشتنی به خوبی با انواع فضاهای کلاسیک و سنتی هماهنگ بوده و پیشنهاد ما استفاده از آن در کنار مبلمان تک رنگ و ساده می باشد.