عکس انواع فرش

فرش را می توان از مشخصه های بارز یک خانه ایرانی دانست؛ حتی حالاکه مبل نشیمنگاه اصلی بسیاری از صاحبان این خانه هاست، فرش با زینت بخشی کف خانه آن را دلپذیرتر کرده است، شاید این علاقه ذاتی ایرانی ها به فرش است که موجب گسترش صنعت فرش ماشینی در کشور شد تا آنها که وسع خرید فرش های دستباف را ندارند، فرش ماشینی را جایگزین آن کنند چرا که خانه ایرانی، بدون فرش تعریفی ندارد.

آنچه پیش روی شماست، نمونه ای است از مجموعه بزرگ و متنوع فرش آنلاین که در برگیرنده انواع فرش ماشینی، دست بافت، کودک، مدرن و شگی، تابلو فرش و …می باشد. فرشهای این مجموعه همگی نسبت به بازار قیمت مناسبتری دارند.

فرش ماشینی ایرانی

فرش کاشان طرح آرین سرمه ای

این فرش زیبا به راحتی جای خود را در انواع دکوراسیونهای کلاسیک و سنتی باز می نماید. انواعی از رنگهای گرم و سرد بر زمینه فرش دیده میشود که می توانید براحتی دکوراسیون خود را بر مبنای این رنگها هماهنگ و ست نمایید.

فرش ماشینی با نقشه ای زیبا و اصیل

فرش ابریشم گونه کرامتیان، هریس لاکی

فرشی خوشرنگ و زیبا. همیشه ماندگار. قابل ست با انواع دکوراسیون و این به دلیل رنگ لاکی این فرش می باشد که با هر رنگی از گرم و سرد ترکیب جالب توجهی ایجاد می نماید.

فرش ایرانی، اصیل و ماندگار

طرح فاخر سرمه ای

طرحی بسیار زیبا، مملو از نقوش سنتی ایرانی که به شکلی نوین بر زمینه این فرش نقش بسته است. این بافته زیبا با انواع دکوراسیونهای چوبی ترکیب خوبی ایجاد می کند.

فرش ماشینی پرز بلند

فرش مدرن شگی

این فرش زیبا در رنگهای متنوع موجود بوده و براحتی با انواع دکوراسیون مدرن و امروزی قابل ست می باشد.

فرش سنتی ایرانی، برلیان

این بافته سراسر زیبایی، با طرح خشتی جالب توجهی که دارد در کنار انواعی از دکوراسیونهای امروزی و سنتی جلوه داشته و خواهد درخشید.

فرش ماشینی طرح سنتی

فرش شاهکار صفویه

این فرش زیبا و سراسر رنگ و جذابیت در کنار انواع دکوراسیون کلاسیک و سنتی مخصوصا مبلمان چوبی ترکیب بسیار زیبایی به وجود می آورد.

فرش مدرن ترک

فرش پرز بلند شگی

این فرش مدرن و زیبا را می توانید با انواع مبلمان مدرن به رنگهای روشن و تیره استفاده و از داشتن یک دکوراسیون ساده و کاملا امروزی لذت ببرید.