عکس فرش ترکیه ای

فرشهای ترک، از جمله محصولات لوکس و زیبایی هستند که از کشور ترکیه وارد شده و به لحاظ کیفیت بافت و زیبایی طرحها در نوع خود بی نظیر می باشند. این فرشها از نخ بامبو تولید شده اند که در کل دنیا به نرمی و لطافت و خوبی معروف می باشد، از جمله مزایای این نوع نخ می توان به خاصیت های ضد باکتریایی، ضد آلرژی، ضد عفونی کنندگی و همینطور ضد پرز بودن نیز اشاره نمود. در کنار آنچه گفته شد این فرشها به نوعی ابریشم گونه بوده و از زوایای مختلف در برابر نور رنگهای متفاوتی از خود ساطع می نمایند. تنها عیب این مدل فرش که اگر بتوان آنرا عیب نامید ارتفاع نخ خاب آن است که در حدود ۵ میلی متر می باشد. به عبارتی ضخامت این فرش در حدود نیم سانتی متر است، و این هم از خاصیت های این فرش است چرا که این مدل فرش همانطور که گفته شد جزء انواع فرشهای لوکس بوده و مناسب نشستن نیست بلکه بیشتر به عنوان وسط مبلی استفاده می شود. در نهایت نگران رنگ روشن این فرشها نباشید چرا که در برابر لکه بسیار مقاوم و چرک تاب می باشند، هر چند به هر صورت بهتر است برای اتاق کودک استفاده نشوند.

فرش ترک

این فرش زیبا در هر بخش از خانه اعم از اتاق خواب، نشیمن و یا حتی اتاق کودک قابل استفاده بوده و به دلیل استفاده از الیافت بامبو هیچگونه حساسیت و یا آلرژی ایجاد نمی نماید.

فرش مدرن، زیبا و ابریشم گونه ترک

این فرش ها در کنار بافت نرم و لطیفی که دارند به کاربرد الیاف گیاهی ضد باکتری و ضد عفونی کنندگی نیز دارند که حتی با شستن نیز از بین نمی روند.

فرش مدرن ترک

چنین فرشی با طرح زیبایی که دارد هر نوع سلیقه ای را راضی می نماید. این فرش از نوع فرشهای ابریشم گونه می باشد که در برابر نور تغییر رنگ می دهد.

فرش ابریشم گونه ترک

این فرش زیبا با طرح خنثی و زیبایی که دارد با هر نوع دکوراسیون قابلیت ست شدن داشته و در کنار مبلمان مدرن و تک رنگ جلوه ای بسیار زیبا خواهد داشت.

فرش ترکیه ای زیبا

فرشی بسیار خاص با زمینه کرم، طرح برجسته و بافته شده از الیاف بامبو

فرش مدرن ترکیه ای

این طرح زیبا با انواع مبلمان به رنگهای تیره و حتی روشن قابل ست کردن می باشد، کافی است بدانید به دنبال چه مدل دکوراسیونی هستید.

فرش زیبای ترک

این فرش زیبا بافته شده از الیاف بامبو می باشد که مزایای فراوانی دارد از جمله ضد آلرژی و ضد باکتری بودن که در کل دنیا به عنوان الیافی پر طرفدار و لوکس شناخته شده می باشد. در عین حال ابریشم گونه نیز می باشد.