عکس فرش طرح قدیمی

فرشهای طرح عشایری، طرحهای قدمت دار و اصیل ایران را از هزاران سال پیش سینه به سینه به دنیای امروز ما وارد کرده اند. این طرحها کماکان در تمامی دنیا و از جمله کشور خودمان، طرفداران فراوانی دارند و این به دلیل قابلیت تطبیق بالای این طرحها با انواع دکوراسیونهای کلاسیک و مدرن از یک سو و همینطور حس زیبایی است که این طرحها منتقل می کنند، حسی از اصالت و تمدن. فرش آنلاین به عنوان اولین و بزرگترین وب سایت فروش فرش در ایران کلکسیون بزرگی از این طرحها را گردآوری و در اختیار مصرف کننده ایرانی قرار داده است.

فرش ماشینی طرح عشایر

فرش زیبایی که مشاهده می کنید مجموعه ای است از کهن الگوهای خاص ایرانی که به زیبایی بر زمینه این فرش نقش بسته و با انواعی از دکوراسیونهای کلاسیک و مدرن قابل ست می باشد.

فرش با طرح عشایری

فرشی بی نهایت زیبا با کهن الگوی دوستکامی که از فراز قرنها به نسل ما رسیده و نه تنها در طول تاریخ که امروز هم در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد.

فرش ماشینی عشایری

فرشی بی نهایت زیبا که به خوبی با انواع مبلمان به رنگهای مکمل سرد و خنثی و همینطور همر نگ (خانواده رنگهای گرم) ترکیب فوق العاده ای ایجاد می کند.

فرش طرح عشایری

فرشی فوق العاده با طرحی بی نظیر که با انواعی از فضاهای سنتی و حتی مدرن قابل ست می باشد. بهتر است در کنار مبلمان تک رنگ استفاده شود تا جلوه خود را حفظ نماید.

فرش ماشینی طرح عشایر

طرحی و نقشی بی نظیر، با قابی به زیبایی تابلوی نقاشی که کف زمین را مقهور خود می کند. به خوبی با انواع دکوراسیون امروزی و جوان پسند نیز قابل تطبیق است.

فرشی زیبا با طرحی اصیل

این فرش خاص و زیبا با طرح خشتی که دارد و همینطور رنگ بندی جذابش، در هر فضایی قرار گیرد گرما و دلنشینی و حس زیبای خانوادگی بودن را به همراه می آورد.

فرش با طرح ایرانی

فرشی در کمال زیبایی، با رنگهایی فو ق العاده که هر سلیقه ای را تامین می کند.

طرح عشایری

طرحی زیبا و جذاب. پر از نقش مایه ها و الگوهای کهن ایرانی که به خوبی جای خود را در دنیای مدرن نیز باز نموده است و طرفداران فراوانی دارد.

فرش ماشینی طرح عشایری

طرح زیبای این فرش با رنگبندی خاصی که دارد آنرا مناسب هر دکوراسیون، و همینطور هر رنگ و فضایی می کند. کافیست آنرا انتخاب کنید تا وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دهد.

فرش طرح خشتی

طرح اصیل و زیبای این فرش آنرا به محصولی تبدیل کرده است که همه می پسندند. با انواع دکوراسیون سنتی و مدرن نیز قابل استفاده می باشد.