عکس فرش مدرن

چگونه میتوان خانه ای را به سبکی کاملا متفاوت چید؟ آیا برای دکوراسیونی متفاوت و مدرن فقط باید به طراحهای داخلی مراجعه کرد؟ اصلی ترین بخش یک دکوراسیون، علی الخصوص ایرانی کدامست؟

اینها پرسشهایی هست که حتی اگر به زبان نیاورده باشیم، قطعا به ذهنمان خطور کرده است. قطعا قلب یک دکوراسیون که آنرا کلاسیک، مدرن و یا سنتی می کند فرش و مبلمان هست. اگر به دنبال دکوراسیون مدرن هستید، قبل از هر کاری فرشهای مدرن انتخاب کنید. یا اگر فضای کلاسیک و سنتی می پسندید فرشها را طرح سنتی انتخاب کنید. در اینجا انواع متفاوتی از فرشهای طرح مدرن آورده شده است که میتوانید بسته به نوع دکوراسیون و رنگ و فضایی که می پسندید آنرا انتخاب و یا ایده بگیرید.

فرش آنلاین به عنوان اولین و بزرگترین وب سایت فروش فرش در ایران، محصولات متنوعی اعم از فرش کودک، مدرن، فرش فانتزی، فرش شگی، فرش طرح سنتی، فرش عشایری، گلیم و گبه را در یک مجموعه بزرگ جمع آوری نموده و با مناسبترین قیمت و کمترین زمان در اختیار مشتریان وفادار خود قرار می دهد.

فرشی خوشرنگ و با نشاط. قابل استفاده برای هر بخش اعم از آشپزخانه و علی الخصوص اتاق نوجوان و سالمند.
طرح مدرن و زیبای این فرش، آنرا تبدیل به تابلویی نقاشی نموده است که زمین را مفروش میکند. این بافته زیبا با انواعی از رنگها ترکیب جالب توجهی ایجاد می کند
رنگین کمانی زیبا از انواع رنگهای شاد و دوست داشتنی. این رنگها به شما این امکان را می دهد که هر نوع دکوراسیونی با هر رنگی که تمایل دارید استفاده کنید.
فرشی خوشرنگ و امروزی، قابل استفاده در کنار انواع دکوراسیونهای امروزی و مدرن.
این محصول خاص را میتوانید خاصه برای اتاق نوجوان و جوان نیز استفاده نمایید.
این کلاژ فرش یکپارچه، به تازگی طرفداران فراوانی یافته است. طرح خاص آن ترکیبی است از سنت و مدرنیته.
مفروشی به غایت زیبا، ابریشم گونه. طرح و رنگ بی نظیر این فرش با هر محیطی و هر دکوراسیونی که مد نظر شما باشد قابلیت تطابق دارد.
محصولی زیبا و ابریشم گونه. پیشنهادی برای طرفداران فرشهای برجسته و خاص.
طرح خشتی و برجسته این بافته آنرا جالب توجه و پر طرفدار نموده است. با انواعی از رنگهایی که در زمینه فرش وجود دارد میتوانید آنرا ست کنید.
یک اثر متفاوت و زیبا، قابل کاربرد در هر بخش از خانه که متمایل باشید.