عکس فرش پوست و چرم

فرشهای پوست و چرم نوع جدیدی از فرشهای مدرن می باشند که اخیرا وارد بازار شده و بسیار نیز مورد اقبال بوده اند. این فرشها از ترکیب پوست طبیعی گاو و همینطور فرشهای سنتی دستباف تولید شده و این ترکیب به غایت زیبا جای خود را در خانه های ایرانی به خوبی باز نموده است. انواع مختلفی از این فرشها اعم از پادری، کناره، چرم و پوست و …در حال حاضر در بازار وجود دارد. فرش آنلاین با افتخار این فرش مدرن و زیبا را با بهترین قیمت و کیفیت و در سریعترین زمان ممکن در دسترس مشتری های خود قرار می دهد. در اینجا نمونه هایی از این فرشهای زیبا را مشاهده می کنید.

فرش پوست و چرم بسیار زیبا

این فرش زیبا و مدرن بسیار پرطرفدار بوده و کاملا جدید می باشد. به لحاظ هماهنگی و هارمونی رنگی با رنج وسیعی از رنگهای روشن از سفید گرفته تا قهوه ای سوخته قابل ترکیب می باشد.

فرش زیبا و مدرن

این فرش خاص و بسیار خوش نقش، از ترکیب پوست طبیعی گاو و فرش دستباف ایجاد شده و بسیار شکیل می باشد. این فرش زیبا را میتوان با انواع دکوراسیونهای امروزی ست نمود. پیشنهاد ما استفاده از این فرش در کنار مبلمان چرم و یا پارچه تک رنگ می باشد.

فرش مدرن و خاص

این فرش زیبا و خاص را میتوان با انواع دکوراسیونهای امروزی ست نمود. براحتی با انواع مبلمان به رنگ سفید، کرم، قهوه ای روشن تا سوخته و همینطور مبل چرم هماهنگ و ترکیب خوبی ایجاد می کند.

فرشی بسیار زیبا از چرم گاو

این فرش خاص و زیبا حتی سخت گیرترین سلیقه ها را نیز راضی می نماید. بخوبی با انواع کف چوبی و سرامیکی هماهنگ شده و جلوه ای شاهانه خواهد داشت.

فرش پوستی

فرشی بسیار خاص تولید شده از پوست طبیعی گاو، این فرش زیبا با جلوه لوکس و طبیعی که دارد به هر فضایی جلوه شاهانه خواهد بخشید. بخوبی با انواع دکوراسیونهای مدرن قابل ترکیب بوده و مشکلی نیز به جهت هارمونی رنگی ایجاد نخواهد نمود.

فرش پوست

فرشی به غایت زیبا از ترکیب پوست گاو و فرش دستباف. این فرش خاص در هر بخش از خانه قابل استفاده بوده و با خود زیبایی و مدرنیته را در عین طبیعی بودن به ارمغان خواهد آورد. بخوبی با انواع مبلمان به رنگهای زمینه و فرش از جمله قهوه ای، نارنجی، زرد ،سفید، سبز آبی و..قابل ست کردن می باشد و این بستگی به خواست و سلیقه شما دارد.

فرش پوست گاو

فرشی بسیار زیبا تولید شده از چرم طبیعی گاو، این فرش زیبا را به دلیل رنگ تیره ای که دارد بهتر است در فضاهایی که نور کمی دارند استفاده نکنید.

خرید فرش پوست و چرم