عکس محصولات جدید فرش پاتریس

شرکت ستاره طلایی دلیجان با نام فرش پاتریس فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با مدیریت قوی که داشته توانسته است ، وارد عرصه های رقابتی شود.

فرش پاتریس با به کار گیری به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های فرش بافی و ابزار های بافت فرش و نیز با استفاده از هنر متخصصان داخلی توانسته است، بازار فرش را تحت تاثیر قرار داده و جزء برترین برندها و تولید کنندگان فرش باشد. در حال حاضر فرش پاتریس یا ستاره طلایی دلیجان هم در عرصه تولید مواد اولیه ی بافت فرش و هم در زمینه بافت فرش با دستگاه های مختلف فعالیت می کند.

فرش آنلاین به عنوان اولین سایت فروشنده فرش ماشینی به صورت اینترنتی، مجموعه ای از کالاهای متنوع این برند را گردآوری و با قیمت مناسب در اختیار شما مصرف کننده عزیز قرار داده است.

جدیدترین مدل فرش پاتریس

این فرش زیبا به خوبی با انواع دکوراسیونهای کلاسیک قابل ست کردن می باشد، همانطور که می بینید با پارچه مخمل و چوب طلایی جلوه ای شاهانه دارد البته در صورت کاربرد سایر رنگهای زمینه فرش به عنوان پارچه مبل، به همین اندازه جلوه خواهد داشت.

فرش پاتریس با مناسبترین قیمت

این فرش کلاسیک و به غایت زیبا با انواعی از دکوراسیونهای مدرن و امروزی قابل ست می باشد و این به دلیل رنگ لاکی این فرش است که با هر فضایی و هر مبلمانی قابل ترکیب می باشد.

فرشی زیبا و بادوام

این طرح و رنگ فرش به خوبی با انواعی از رنگهای گرم مثل قهوه ای، نسکافه ای، شکلاتی، زرد و همینطور به صورت مکمل با انواع رنگهای سرد و خنثی مثل آبی روش، طوسی روشن و…قابل ترکیب می باشد.

فرش جدید و زیبا

این فرش خوشرنگ و زیبا با محدوده وسیعی از رنگها هارمونی خوبی ایجاد می کند. همانطور که می بینید با انواعی از رنگهای سیر مثل قهوه ای تیره و یا زرشکی پرده ها ترکیب شاهانه ای ایجاد نموده است.

ف

فرشی خاص و با کیفیت

این مدل فرش زیبا با محدوده وسیعی از رنگهای کرم، صورتی، صورتی چرک و بنفش ترکیب بسیار زیبایی ایجاد می کند. حتی در کنار مبلمان سفید نیز می درخشد. با توجه به آنچه گفته شد خرید و استفاده این فرش را به نو عروسها و زوجهای جوان پیشنهاد می دهیم.

فرش مدرن با قیمت مناسب

این فرش زیبا همانگونه که میبینید در کنار دکوراسیون امروزی و مدرن ترکیب بسیار خوبی ایجاد نموده است. با انواع مبلمان به رنگهای سبز گردویی سفید، انواع قهوه ای ها نیز ترکیب خاص و زیبایی ایجاد می نماید.

فرشی زیبا و ماندگار، در عین حال ارزان

این فرش زیبا با رنگ جذابی که دارد در هر بخش از خانه که استفاده شود زیبایی و شادابی را با خود به ارمغان می برد. به خوبی با انواع مبلمان مدرن و حتی کلاسیک قابل ست می باشد.

 فرشی باکیفیت و قیمت مناسب

این فرش خاص و زیبا فضایی مملو از آرامش را به دارنده خود هدیه می دهد. در کنار انواعی از مبلمان به رنگهای متفاوت اعم از سفید، سرمه ای، آبی فیروزه ای و حتی رنگهای گرم همچون نسکافه ای و یا زرد نیز قابل استفاده بوده و خواهد درخشید.

قیمت مناسب و تضمین بازگشت کالا

این فرش خاص و زیبا با انواع دکوراسیونهای کلاسیک و مدرن ترکیب خوبی ایجاد می کند، در کنار انواع رنگهای کرم، صورتی، سفید و حتی نارنجی هارمونی خوبی دارد. از هر یک از رنگهای استفاده شده در زمینه فرش میتوانید به عنوان راهنمای خرید مبلمان استفاده کنید.

فرش با طرح اصیل قشقایی

این طرح قدمت دار ایرانی جدیدا مورد اقبال عمومی ایرانی و غیر ایرانی قرار گرفته و جایگاه خود را در کشورهای اروپایی نیز باز نموده است. به خوبی با انواع دکوراسیونهای مدرن قابل ست بوده و ترکیب زیبایی ایجاد می نماید.

فرشی زیبا و با کیفیت

این طرح فرش زیبا را میتوان با انواع دکوراسیون مدرن(همانطور که در شکل می بینید) و همینطور مبلمان کلاسیک با پارچه های مخمل و چوب گردویی یا طلایی ست نموده و به یک ترکیب زیبا دست یافت

با ما همراه باشید