عکس فرش برلیان

فرش برلیان، از جمله تولید کنندگان داخلی و معتبر فرش ماشینی می باشد که به دلیل طرحهای زیبا و جالبی که استفاده می کند و همینطور هارمونی زیبای رنگی در بین مردم ایران طرفداران فراوانی دارد. فرش آنلاین به عنوان اولین و بزرگترین وب سایت فروش فرش در ایران و خاورمیانه براساس آمار الکسا، افتخار دارد که با کلیه برندهای معتبر و خوشنام داخلی همکاری پویا داشته و فرشهای این کارخانه ها را در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت(بدون واسطه) به دست مصرف کننده می رساند. آنچه در اینجا مشاهده می کنید برخی از محصولات جدید و پرفروش این شرکت می باشد.

فرش ماشینی برلیان

فرشی در نهایت زیبایی، قابل ست با انواع دکوراسیون کلاسیک و مبلمان به رنگهای تیره و روشن.

 

فرش زیبا با قیمت مناسب

فرشی به غایت جالب توجه و پر طرفدار، طراحی و تولیده شده متناسب با سلیقه و خواست ایرانی

فرش برلیان، با کیفیت و زیبا

فرشی ساده و چشم نواز، قابل ست با انواع مبلمان کلاسیک و مدرن که این به دلیل سادگی و چشم نوازی طرح زمینه فرش می باشد. در کنار مبلمان به رنگهای آبی، سرمه ای، یا حتی شتری و قهوه ای ترکیب خوبی ایجاد می کند.

فرش ماشینی برلیان با حاشیه صورتی

طرح زیبا و چشم نواز این فرش هر فضا و دکوراسیونی را جالب توجه می نماید. بهترین هارمونی این محصول با مبلمان به رنگ صورتی، قهوه ای و یا حتی رنگهای خنثی می باشد. همه چیز بستگی به خواست و علاقه شما دارد.

برلیان، فرشی زیبا و خواستنی

فرش خوش طرح و نقشی که قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیونهای سنتی و کلاسیک را دارا می باشد.

فرش برلیان لاکی

فرشهای لاکی در بین ایرانیان طرفداران فراوانی دارند، و در کنار زیبایی چشم نواز چرک تاب بوده و با انواع متفاوتی از دکوراسیون قابل ست می باشند.

فرش ماشینی با کیفیت

طرحی زیبا و امروزی که در عین حال کلاسیک بوده و مملو است از نقش مایه های کهن ایرانی. این فرش زیبا را میتوانید با انواع رنگهای موجود در زمینه فرش ست کنید.