فرش سپاس نور

شرکت سپاس نور، در سال ۱۳۷۸ به پشتوانه چندین قرن سابقه نساجی بومی شرکت تولیدی بازرگانی سپاس نور بیدگل در منطقه صنعتی آران و بیدگل تاسیس و به بهره برداری رسید. شرکت تولیدی بازرگانی سپاس نور بیدگل در ابتدای کار با ماشین آلات بافندگی وندویل شروع به تولید فرشهای ۵ رنگ و ۷رنگ با الهام از نقشه های اصیل ایرانی آغاز کرد و با پس از گذشت کمتر از نیم دهه تلاش، تحقیق و نوآوری اکنون این شرکت مجهز به مدرن ترین دستگاه های روز دنیا می باشد. فرش آنلاین به عنوان اولین و بزرگترین وبسایت فروش فرش در کشور، افتخار دارد محصولات این شرکت را با بهترین قیمت و در کمترین زمان در اختیار مشتریان وفادار خود قرار میدهد. در ادامه انواع مدلهای جدید تولید شده توسط این شرکت آورده شده است.

فرشی با طرح شاد و سنتی، که در عین حال برای فضاهای مدرن و امروزی نیز قابل استفاده است.
فرش با طرح خشتی و امروزی، قابل استفاده با انواع دکوراسیون به رنگهای موجود در زمینه فرش.
فرش ماشینی سپاس نور، این فرش با طرح و بافت بی نظیری که دارد با انواع فرشهای ترک رقابت می کند.
فرش ماشینی خوشرنگ و لعاب، قابل استفاده با انواع دکوراسیون به رنگهای تیره و روشن علی الخصوص نوعروسها..
فرش ماشینی سپاس نور. ساده و خوشرنگ، که با انواع دکوراسیون به رنگهای کرم و نسکافه ای، شتری و…ترکیب جالب توجهی ایجاد می کند.
فرشی با طرح جالب توجه، به دلیل شلوغ بودن زمینه فرش بهتر است در کنار مبلمان ساده و تک رنگ استفاده شود.
فرشی  امروزی و در عین حال خاص. طرح و بافت درجه یک این فرش با انواع فرشهای ترک رقابت می کند.
فرشی ساده و چشمگیر. برای ترکیب در دکوراسیون از رنگ زمینه و همینطور رنگهای حاشیه فرش به عنوان راهنما کمک بگیرید.
طرح و بافت زیبای این فرش در هر نقطه ای جلوه خاص خود را خواهد داشت. به دلیل رنگ تیره زمینه، بهتر است در نقاط با نور کم استفاده نشود.
فرش سپاس نور، با بافتی درجه یک که در هر کجا پهن شود چون تابلویی زیبا بر کف زمین خواهد درخشید.
فرشی بی نهایت زیبا. این بافته خاص را میتوانید در هر بخش از خانه استفاده کنید. البته پیشنهاد میکنیم در نقاط کم نور پهن نشود.
فرش رنگ روشن سپاس نور، قابل ست با انواع مبل به رنگهای آبی، سبز، بنفش، قهوه ای و ….هر رنگی که مد نظر شما بوده و با سایر وسایل دکوراسیون همخوانی داشته باشد.
فرشی سراسر نوستالژی و زیبایی، مملو از رنگهای شاد که آن را تبدیل به تابلویی خاص و زیبا نموده است. این محصول گزینه مناسبی برای دکوراسیونهای امروزی می باشد.
فرش با طرح زیبا و جالب توجه، قابل ست با انواع متفاوت دکوراسیونهای مدرن و امروزی.