عکس فرش شاهکار صفویه

شرکت قالی زرتشت با بیش از ۲۰سال تجربه در تولید انواع فرش ماشینی همواره سعی در ارائه محصولات خود در رنگها و طرحهای بی نظیر و متفاوت داشته است. این شرکت گروه جدید محصولات خود را به نام تجاری شاهکار صفویه را بی واسطه در فروشگاه فرش آنلاین عرضه می کند، که این محصولات جلوه ای از شکوه و زیبایی صنعت فرش ماشینی را به نمایش می گذارند. در ادامه انواعی از فرشهای تولید این برند را مشاهده میکنید.

فرش ماشینی شاهکار صفویه

فرشی با طرح ساده و عشایری، که قابلیتهای خود را برای فضاهای سنتی و کلاسیک به اثبات رسانیده است. این طرح بی نظیر را می توانید با انواع رنگهای موجود در زمینه فرش ست نمایید.

فرش ماشینی شاهکار

این فرش زیبا با طرح و نقش مفرح و زیبایی که دارد، در هر بخش از خانه که پهن شود شادی و نشاط را با خود به آن قسمت خواهد برد.

فرش ماشینی طرح سنتی

فرشی خوشرنگ و خاص، قابل ست با انواع رنگهای آبی، قهوه ای و یا سایر رنگهای خنثی و مکمل..کافیست بدانید به دنبال چه نوع فضایی هستید.

فرش شاهکار صفویه

فرش ماشینی بی نهایت زیبا، قابل ست با انواع دکوراسیونهای سنتی و کلاسیک. بهتر است از رنگهای زمینه این فرش در دکوراسیون استفاده کنید تا هارمونی رنگی برقرار شود.

فرش ماشینی با رنگ ملایم

این فرش زیبا با هر رنگی و هر دکوراسیونی قابل ست است. کافیست به علاقه خود و همینطور نوع رنگهای استفاده شده در دکوراسیون اندکی دقت کنید.

فرش ماشینی شکارگاه

طرح شکارگاه از طرحهای زیبا، خاص و پر طرفداری می باشد که در هر فضایی زیباییهای خاص خود را عرضه خواهد نمود. با انواع دکوراسیون نیز قابل ست می باشد.

فرش شاهکار صفویه

فرشی بسیار زیبا و پر طرفدار، قابل ست با انواع وسیعی از رنگهای گرم و سرد یا حتی تیره و روشن. طرح افشان این فرش فضا را بزرگتر از آنچه هست نشان خواهد داد.

فرش ماشینی ساده

طرحی در نهایت سادگی و زیبایی، قابل استفاده برای انواع دکوراسیون از مدرن گرفته تا سنتی. نوع رنگبندی این فرش به شما اجازه می دهد از هر رنگی در کنار این فرش استفاده کنید خواه آبی باشد یا قرمز و یا حتی سرمه ای و نوک مدادی.

فرش ماشینی طرح گبه

فرشی خوشرنگ و خاص. قابل استفاده برای فضای امروزی و در عین حال سنتی. این فرش زیبا را می توانید در کنار انواع مبلمان به رنگ قرمز، سفید یا حتی زرد و کرم بکار ببرید.

فرش طرح شکارگاه

طرح شکارگاه از طرحهای زیبا، خاص و پر طرفداری می باشد که در هر فضایی زیباییهای خاص خود را عرضه خواهد نمود. با انواع دکوراسیون نیز قابل ست می باشد.

فرش ماشینی شرکت شاهکار صفویه

طرح زیبای این فرش، هر بیننده ای را مجذوب خود می نماید. در صورتی که برای ست کردن مبلمان مشکلی داشتید از رنگهای حاشیه فرش به عنوان راهنمای رنگی بهره بگیرید.

فرش سنتی ماشینی

فرشی با رنگهای امروزی و پر طرفدار، این طرح فرش به خوبی با انواع متفاوت رنگهای کرم و گلبهی قابل هماهنگ کردن می باشد.

فرش شاهکار صفویه

این فرش زیبا با طراحی خاص و منحصر به فردش بر هر زمینه ای خواهد درخشید. به دلیل شلوغ بودن زمینه فرش بهتر است از مبلمان تا حد امکان ساده تر استفاده کنید تا تعادل برقرار شود.

فرش ایرانی

فرشی مملو از نقوش اصیل ایرانی که به شکلی زیبا بر زمینه این فرش جای گرفته است. با توجه به نوع رنگهای استفاده شده مشکلی به لحاظ هماهنگی رنگی در فضا نخواهید داشت. تا حد امکان از مبلمان و پرده های با طراحی ساده استفاده کنید.

فرش ایرانی سنتی

فرشی با رنگی بی نظیر که نمونه آن را در بازار کمتر خواهید دید. این رنگ فرش را می توانید با انواع رنگهای آبی و یا رنگهای گرم مکمل ست نموده و از نتیجه کار لذت ببرید.