فرش پرز بلند تک رنگ ساده

فرشهای شگی ترک، از بهترین نمونه های بافته شده فرش پرز بلند موجود در بازار می باشد. فرش آنلاین به عنوان اولین و بزرگترین وب سایت فروش فرش در ایران افتخار دارد کلکسیون بزرگی از انواع فرشهای ماشینی تولید داخل و خارج ایران را با مناسبترین قیمت و در کمترین زمان در اختیار مشتریان وفادار خود قرار می دهد.

فرش پرز بلند نخ ترک

محصول زیبایی که مشاهده می کنید یکی از انواع فرشهای ماشینی پرزبلند می باشد که با مناسبترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

فرش شگی ترکیه ای

فرش ماشینی زیبایی که مشاهده می کنید با انواعی از دکوراسیون به رنگهای آبی و یا رنگهای مکمل مانند نارنجی، قرمز و …قابل ست می باشد.

فرش پرز بلند

فرش شگی زیبایی که مشاهده می کنید در کنار انواع دکوراسیون به رنگهای تیره و روشن، ترکیب جالب توجهی ایجاد می نماید.

فرش پرز بلند

رنگ سبز و خوشرنگ این فرش ماشینی با انواعی از مبلمان گلدار، یا ساده و در عین حال مدرن قابل هماهنگی می باشد.

فرش شگی

فرشی زیبا و چشم نواز با جلوه ای بخصوص. این فرش زیبا را میتوانید با ترکیبهای متنوعی بکار ببرید. پیشنهاد می کنیم رنگ تیره این فرش را در فضاهای با نور کم استفاده نکنید.

فرش پرز بلند ترکیه ای

فرش ماشینی که مشاهده می کنید، براحتی با انواع رنگهای تم قهوه ای، نسکافه ای و یا حتی رنگهای خنثی و سرد ترکیب جالب توجهی ایجاد می کند.

فرش پرز بلند شیری رنگ

اگر به دنبال دکوراسیونی مدرن و کاملا امروزی هستید، قطعا فرشهای ماشینی شگی گزینه بسیار مناسبی به شمار می آیند.

فرش شگی

فرشی زیبا و محصولی بی نظیر. متناسب با کلیه دکوراسیونهای امروزی و مدرن. این صورتی زیبا در کنار انواعی از رنگهای طوسی و یا سرمه ای ترکیب خوبی ایجاد می کند.