فرش مشهد اردهال

فرش مشهد اردهال، با کیفیت درجه یک و بافت عالی در داخل کشور تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. فرش آنلاین به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه فرش در داخل کشور افتخار دارد  بدون واسطه و با مناسبترین قیمت محصولات کارخانجات داخلی و خارجی را در اختیار مشتریان وفادار خود قرار میدهد. در اینجا برخی از پرفروشترین و پر طرفدارترین محصولات شرکت فرش اردهال را مشاهده می کنید.

فرش ماشینی مشهد اردهال

فرش زیبایی که مشاهده می کنید، در کنار انواع دکوراسیون سنتی و کلاسیک ترکیب جالب توجهی ایجاد می کند

فرش مشهد اردهال با قیمت مناسب

محصولی به غایت زیبا، با طرحی نوین و در عین حال کلاسیک. این فرش خوشرنگ را میتوانید با انواع دکوراسیونهای امروزی و نیز کلاسیک استفاده نمایید.

فرش ماشینی طرح سنتی

طرح افشان و خاص این قالی زیبا، قابلیت کاربرد آن را در کنار انواع دکوراسیونهای امروزی تامین می نماید. بدلیل رنگ تیره زمینه فرش بهتر است در محیطهای تاریک استفاده نشود.

فرش ماشینی سنتی مشهد اردهال

فرشی خوشرنگ و خاص، این فرش زیبا را میتوانید با انواع مبلمان به رنگهای موجود در زمینه فرش ست نمایید. بدلیل رنگ روشن بهتر است در مکانهای پر رفت و آمد استفاده نشود.

فرش مشهد اردهال با کیفیت بالا

فرش سنتی ماشینی خوشرنگ و طرح، قابل استفاده با انواع دکوراسیون سنتی و کلاسیک. این فرش زیبا را به دلیل رنگ تیره ای که دارد بهتر است با مبلمان به رنگ روشن استفاده کنید.

فرش رنگ روشن مشهد اردهال

محصول زیبایی که مشاهده می کنید را میتوانید با انواعی از مبلمان با رنگهای تیره اعم از زرشکی، سرمه ای، آبی نفتی و…استفاده کنید. با دکوراسیون کلاسیک و سنتی جلوه شاهانه ای ایجاد می کند.

فرش ماشینی افشان، مشهد اردهال

طرح افشان این فرش خوشرنگ و زیبا به شما اجازه میدهد در هر دکوراسیونی که مد نظرتان است از آن استفاده کنید. با توجه به رنگ زمینه تاریک این فرش بهتر است با مبلمان به رنگ روشن ست شود.

فرش طرح خشتی ماشینی

فرشی خوشرنگ و زیبا، جهیزیه ای مناسب برای نوعروسها. قابل ست با انواع رنگهای روشن و شاد.

فرش مشهد

طرح زمینه این فرش به قدری زیباست که جلوه شاهانه آن هر فضایی و هر بیننده ای را مسحور خود خواهد ساخت. اگر به دنبال دکوراسیونی تجملی و کلاسیک هستید این فرش گزینه مناسبی می باشد.

فرش ماشینی مشهد

فرشی خوشرنگ و زیبا، قابل ست با انواع مبلمان به رنگهای تیره اعم از سرمه ای، آبی نفتی، طوسی، نوک مدادی و یا هر رنگ دیگری که در زمینه فرش مشاهده می شود.