عکس گبه دستباف شیراز

فرشهای دستباف طرح عشایری فارس(گبه) از جمله محصولاتی هستند که بسیار مورد استقبال عموم بوده و جایگاه خود را به عنوان محصولی کاملا ارگانیک و دستی در خانه های نه تنها ایرانیان که سایر کشورها نیز باز نموده اند و این نه فقط به دلیل کیفیت بالای تولید آن بلکه به دلیل قابلیت ترکیب بالایی که با هر نوع دکوراسیون دارد و همچنین قیمت مناسب این بافته های خاص و زیبای ایرانی می باشد. این فرشهای اصیل از انواع نقشمایه های کاملا ایرانی تولید شده و نوع نخ و رنگهای مورد استفاده در بافت کاملا ارگانیک و بومی منطقه می باشد. در اینجا نمونه هایی از این گبه های زیبا نشان داده شده، برای مشاهد طرحهای بیشتر و انتخاب رنگ مورد نظر خود کافیست بر روی تصاویر و یا نوشته های زیر آن کلیک نمایید.

گبه شیراز

گبه ای زیبا، به رنگ خورشید. قابل استفاده برای مکانهای کم نور. این بافته اصیل ایرانی را میتوانید برای هر نوع فضایی اعم ز کلاسیک و مدرن استفاده کنید، قطعا نتیجه رضایت بخش خواهد بود

گبه دستباف عشایر فارس

این گبه زیبا به دلیل رنگ خاص و زیبایی که دارد، با انواع متفاوتی از دکوراسیون به رنگهای مختلف قابل ست بوده و طرفداران فراوانی نیز دارد.

گبه مفروشی با سابقه چند صد ساله

دستبافته اصیل و کاملا ایرانی از سرزمین عشایر فارس. قابل استفاده با انواع مبلمان به رنگهای سبز، نارنجی، زرد، قرمز و یا رنگهای خنثی.

گبه دستباف، محصولی زیبا با قیمت مناسب

این بافته اصیل و زیبا، به دلیل رنگ روشن برای مکانهای کم نور نیز مناسب است در کنار انواع رنگهای موجود در حاشیه ترکیب مناسبی ایجاد می کند.

بافته ای اصیل با موتیفهای خاص ایرانی ، گبه شیراز

این گبه زیبا را میتوانید در هر بخش از خانه که مد نظرتان است، اعم از اتاق خواب، نشیمن یا حتی اتاق کودک و سالمند استفاده کنید و این به دلیل رنگهای شاد و مفرح نقش شده بر زمینه آن می باشد.

گبه دستباف استان فارس

گبه ای با رنگی مدرن، که با هر نوع دکوراسیون امروزی و یا حتی کلاسیک قابل ست می باشد. بهتر است از مبلمان تیره در کنار آن استفاده نکنید تا یکنواخت نشود.

گبه شیراز

رنگ سبز زمینه و موتیفهای رنگی نقش شده احساس گلزاری از گلهای زیبا را در یک چمنزار القا می کند. استفاده از چنین طرح و رنگی در هر فضا شادی، احساس آرامش و دلنشینی را به همراه خواهد آورد.

گبه

بافته ای زیبا و اصیل از خطه فارس. قابل استفاده با هر مدل دکوراسیون امروزی و یا حتی کلاسیک. کافیست بدانید به دنبال چه مدل فضایی هستید.

با ما همراه باشید